سلام ، به سایت گروه صعتی آذران جام خوش آمدید.

پروژه سقف متحرک استخر آلومینیومی و پلی کربنات

این پروژه سقف متحرک استخر آلومینیومی در محمودآباد اجرا شده است که در ساخت این پروژه از سازه آلومینیومی استفاده شده است و در پوشش دیوارها شیشه سکوریت و پوشش سقف پلی کربنات به کار رفته است که بنابر خواسته مشتری این اتفاق افتاده است و ترکیب ایده آل پیشنهادی آذران جام نیست!!

توصیه همیشگی گروه صنعتی آذران جام استفاده از از ترکیب شیشه سکوریت برای دیواره و سقف و پروفیل آهنی رنگ ماشین شده یا گالوانیزه برای استفاده در سازه است.

سقف متحرک آلومینیومی یا آهنی ؟

همانطور که گفته شده انتخاب آذران جام سازه آهنی رنگ ماشینی یا گالوانیزه است. دلیل توصیه آذران جام برای استفاده از این ترتیب این است که در بخش سازه پروژه پروفیل های آهنی نسبت به پروفیل های آلومینیومی چه سازه های سبک محسوب می شوند، دارای استحکام و ایستایی بسیار بیشتری هستند که در بلندمدت باعث می شود عملکرد سقف های متحرک شرکت خود را حفظ نمایند.

در بخش پوشش شما میتوانید با یک مقایسه ساده ویژگی های پل کربنات شیشه سکوریت به این نتیجه برسی که شیشه سکوریت قطعاً انتخاب بهتری است چرا که دارای طول عمر بیشتر مقاومت بیشتر و قدرت تحمل بیشتر در مقابل وزن و بادهای شدید می باشد.

اگر پوشش انتخابی ما شیشه سکوریت برای دیواره و سقف باشد ، سازه مکمل آن، سازه آهنی یا گالوانیزه خواهد بود که قدرت مناسبی را داشته باشد. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و بازدید کارشناسی با ما در ارتباط باشید:

09193076606
09904477008

اطلاعات پروژه سقف متحرک آلومینومی و پلی کربنات

محل اجرا: محمود آباد

سازه انتخابی کارفرما: آلومنیومی

پوشش دیواره: شیشه سکوریت نشکن

پوشش: سقف پلی کربنات

ابعاد سازه: عرض۵ متر و طول ۹ متر

فیلم سقف متحرک آلومینیومی

فیلم سقف متحرک آلومینیومی با پوشش شیشه سکوریت و سقف پلی کربنات را در ادامه می توانید مشاهده کنید. هر چند که پیشنهاد ما این سازه نیست اما در صورت نیاز شما آن را با بهترین کیفیت برایتان اجرا خواهیم نمود.

سقف متحرک استخر پلی کربنات و آلومینیوم آذران جام قابل اجرا مشابه برای شما

چرا سقف متحرک استخر آذران جام ؟

گروه صنعتی آذران با داشتن تجربه های بسیار و نمونه کارهای زیاد در اقصی نقاط کشور توانسته است پروژه های زیادی را با موفقیت انجام دهد که این امر به دلیل درون زا بودن دانش سقف متحرک در این گروه تخصصی می باشد. شما در آذران جام با سازنده سقف های متحرک همکاری خواهید داشت نه وارد کننده یا مونتاژ کننده محض به همین دلیل است که محدودیتی در ایده پروری و طراحی های خلاقانه برای محیط خود نخواهید داشت چرا که وظیفه عملی کردن ایده های بلندپروازانه شما برعهده ماست.

برای مطالعه بیشتر در مورد سقف های اتوماتیک استخر آذران جام به لینک زیر مراجعه نمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره کارشناسی و بازدید تخصصی کاملاً رایگان با ما در ارتباط باشید

09193076606
09904477008

5 از 5 - (2 امتیاز)