سلام ، به سایت گروه صعتی آذران جام خوش آمدید.

سقف متحرک برزنتی (پروژه اجرا شده در قرچک)

اطلاعات پروژه:

آدرس پروژه سقف متحرک برزنتی: قرچک، زیبا شهر، پاساژ بیژن.

ابعاد: طول۱۹متر و عرض۹متر

جنس پارچه: پارچه برزنت کرمی بلژیکی

کارفرما: آقای مرادی

سقف های متحرک برزنتی با کیفیت عالی در گروه صنعتی آذران جام اجرا می شود. آذران جام سازنده این نوع از سایبان های متحرک است و به همین سبب است که قیمت های اجرایی بسیاری مناسبی برای شما ارائه می نماید. شما با تولیدکننده سقف های برزنتی متحرک طرف حساب خواهید بود نه با واردکننده یا مونتاژکننده محض!! به همین سبب قیمتی دست اول به شما ارائه خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات کامل و دریافت مشاوره تخصصی و بازدید از محل کاملا رایگان با ما در ارتباط باشید:

09193076606
09904477008

تصاویر پروژه سقف ریلی برزنتی:

سقف برزنتی آذران جام در دو نوع چراغدار و یا بی چراغ اجرا می شود که در این پروژه شما می توانید نوع چراغ دار آن را مشاهده کنید. شما در اینکه چگونه رویاپردازی کنید آزاد هستید چرا که ما توانایی طراحی و اجرای آن را خواهیم داشت. آذران جام نامی معتبر در زمینه سقف های متحرک است که خدمات نوین و جهانی را با قیمتی مناسب خدمت هم میهنان عزیز ارائه می دهد.

فیلم پروژه پوشش متحرک برزنتی برای کافه

در ادامه می توانید فیلم پروژه اجرا شده در قرچک را مشاهده نمایید. جالب است بدانید که سقف های برزنتی آذران جام قدرت تحمل بار بسیار عالی دارند و قادر هستند در هر متر مربع حدود 80 کیلوگرم بار را تحمل نمایند که این موضوعی بی نظر در نوع خود می باشد. آذران جام پیشرو در سازه های ریلی بوده و حتی ابتکاراتی جهانی دارد که می تواند رویاهای شما را به خوبی محقق نماید.

شما عزیزان برای دریافت اطلاعات کامل تر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

سقف متحرک پارچه ای

4.2 از 5 - (4 امتیاز)