سلام ، به سایت گروه صعتی آذران جام خوش آمدید.

سقف متحرک استخر اصفهان (نمونه کار اجرا شده)

مشخصات سقف متحرک استخر اصفهان (نمونه کار اجرا شده)

این نمونه کار سقف متحرک استخر اصفهان توسط متخصصان آذران جام اجرا شده است و ویژگی های شاخص آذران جام در اجرای آن لحاظ شده است.

نوع سقف: متحرک
پوشش: شیشه سکوریت نشکن ۸ میل سوپر کلیر
سازه: پروفیل آهنی با رنگ ماشینی
کارفرما: آقای حمید اسماعیلیان
ابعاد: ۶٫۵ در ۸
سه سال گارانتی بی قید و شرط سازه و تمامی یراق آلات
آدرس: اصفهان؛ خیابان خلیج فارس ۴۳

مشاوره و بازدید تخصصی رایگان: 09904477008 – 09193076606

فیلم پوشش سقف متحرک استخر در اصفهان

فیلم نمونه کار پوشش متحرک استخر اصفهان در ادامه برای شما عزیزان آماده شده است که می توانید عملکرد عالی این نوع پوشش را مشاهده نمایید. تمامی پروژه های آذران جام با ضمانت واقعی و بی قید شرط برای سازه و یراق آلات اجرا می شود. بنابراین از کیفیت پروژه ها خیالتان راحت است.

پوشش متحرک استخر در اصفهان (اجرا شده)

تصاویر سقف متحرک استخر پروژه اصفهان

همان طور در تصاویر مشخص است در اجرای این پروژه از شیشه سکوریت نشکن برای دیواره و سقف استفاده شده است. اجرای شیشه سکوریت نیاز به دانش فنی و تخصصی بالا دارد که گروه صنعتی آذران جام این دانش را در ایران بدست آورده و پیشتاز در این زمینه است و برای اجرای شیشه سکوریت بهانه جویی نمی کند!!

سازه استفاده شده درپروژه های آذران جام بر پایه پروفیل آهنی رنگ ماشینی یا کوره ای است. علت آن این است که آهن استحکام لازم برای تحمل شیشه سکوریت و ضربات سنگین و برف و باد شدید را داراست. این ویژگی ها در آلومینیوم یافت نمی شود و به همین دلیل ما مخالف استفاده آلومینیوم در سازه های متحرک هستیم چرا که حساسیت سازه به شدت بالاتر می رود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را بخوانید یا با مشاورین ما در ارتباط باشید (09904477008 – 09193076606)

اطلاعات بیشتر در مورد سقف های متحرک استخر (کلیک کنید)

5 از 5 - (1 امتیاز)